Este vorba despre serialele pe care le consider cele mai interesante din oferta televiziunilor americane, pentru sezonul 2009-2010. O sa incep cu cele de la NBC, pentru ca este postul meu preferat π
Parenthood
Maura Tierney este una dintre actritele mele dragi, datorita rolului impresionant din ER [productie marca NBC, normal] si reprezinta unul din motivele importante pentru care vreau sa urmaresc acest serial. In plus, pare un serial complex, bine realizat si bazat pe un subiect foarte important si de multe ori delicat.
Parenthood va fi difuzat miercurea, de la 20:00.
Trauma
O noua drama medicala, bazata de aceasta data pe slujba paramedicilor ; acestia sunt primii care vin in contact cu victimele si le ofera primul ajutor. Stiu ce niciun serial nu se va compara cu ER [pentru mine], dar am nevoie de un serial cu si despre medici π Mai ales ca vine de la NBC...
Trauma va fi difuzat in fiecare luni, de la 21:00.
100 Questions
Am zis sa aleg si o comedie, desi filmuletul nu mi se parut stralucit. Merita incercat totusi.
100 Questions va fi difuzat de la inceputul anului 2010, in fiecare marti.
Restul serialelor aici!
The CW vine cu trei seriale dragute : unul despre culisele modei modei, celalalt despre abandonarea unui copil si ultimul despre cea mai scandaloasa strada din West Hollywood, Los Angeles.
The Beautiful Life
Imi place Mischa Barton, este o actrita originala. Sara Paxton este foarte draguta, iar aerul serialului este potrivit cu subiectul ales : viata din culisele show-urilor de moda. Sa nu aveti asteptari prea mari, sunt atatea seriale anulate dupa [doar] cateva episoade π
The Beautiful Life va fi difuzat in fiecare miercuri, de la 21:00.
Parental Discretion Advised
Parental Discretion Advised mi-a placut cel mai mult din oferta The CW! Cred ca va fi un serial foarte dragut, desi mi s-a parut neverosimila reactia tinerei cand isi intalneste parintii care au parasit-o ; va fi si emotionant [subiectul delicat] si din cate am vazut in promo actorii sunt foarte draguti si naturali. De vazut!
Serialul incepe in 2010.
Merlose Place
Alt remake al unui serial vechi de succes, Merlose Place urmareste aceeasi “reteta” faimoasa : vietile complicate ale rezidentilor celei mai scandaloase adrese din L.A. Nu am recunoscut niciun protagonist, dar am incredere in noua generatie de actori π Desi nu imi mai amintesc prea multe lucruri legate de vechiul serial, stiu ca eram fan π Asa ca o sa il incerc si pe acesta!
Restul serialelor aici!
Urmeaza ABC, FOX si CBS π
Related posts
15 Comments
Leave a Reply to nutu Cancel reply
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Despre
Categorii
- #1filmpezi
- 30 Rock
- 9 lucruri despre
- ABC
- actori si filmele lor
- Alec Baldwin
- Amazon
- Amazon Prime Video
- American Independent Film Festival
- Amy Poehler
- Amy Schumer
- animatii
- Anulari
- aparitii TV
- Apple TV+
- Armando Iannucci
- Awards Season
- AwardsSeason
- azi e ziua lui…
- BAFTA
- BBC
- Benedict Cumberbatch
- Billions
- Blumhouse
- box office
- Cannes!
- carti
- carti citite
- Christopher Nolan
- Cinema in aer liber
- cinematografe
- Cinepolitica
- coloana sonora
- Comedy Central
- concurs
- concursuri
- copiii celebritatilor
- covorul rosu
- Craciun
- Criminal Minds
- cronica de film
- cupluri celebre
- de la filmari
- Desperate Housewives
- despre Bucuresti
- diferite topuri
- Disney+
- DIVA
- diverse
- evenimente
- fashion
- festivaluri de film
- film documentar
- filme de exceptie
- filme filme si iar filme
- filme horror
- filme romanesti
- Friends
- FX
- Gilmore Girls
- Globuri de Aur
- Happy Endings
- Harry Potter
- HBO
- HBO Max
- hehe :)
- Hollywood Glamour
- Hulu
- Idris Elba
- in productie
- indie
- infocinema
- interviuri
- invitatii la film
- ITV
- J.K. Rowling
- Jake Gyllenhaal
- Jennifer Aniston
- Julia Louis-Dreyfus
- Julia Roberts
- Kevin Spacey
- Kirsten Dunst
- Lena Dunham
- Les Films de Cannes Γ Bucarest
- Lindsay Lohan
- Max
- miniserii
- movie quote
- music stuff
- Netflix
- Neveste Disperate
- nominalizari si premii
- Paramount+
- Peacock
- Pedro AlmodΓ³var
- personal
- petreceri Hollywoodiene
- polls
- postere
- premiere
- Premiile Emmy
- Premiile Oscar
- Premiile SAG
- previziuni
- productie
- Quibi
- recenzie
- reclame
- recomandari
- recomandari TV
- regizori preferati
- Rita Moreno
- Saturday Night Live
- seriale
- seriale britanice
- show-uri online
- Showtime
- SkyShowtime
- Sofia Coppola
- Stephen King
- Steven Soderbergh
- stil de vedeta
- Stiri despre filme
- stiri despre vedete
- stiri in imagini
- Sundance
- Teatru
- Tim Burton
- Tina Fey
- trailere
- TV
- Variety
- vedete @ reclame
- vedete in emisiuni
- vedete in reviste
Azi e ziua lui
Vince Vaughn, 54
Julia Stiles, 43
Lady Gaga, 38
Dianne Wiest, 78
Radu Jude, 47
House nu iti place? π
Cu doctori si Scrubs era ok. Chiar si la Grey m-am uitat aproape 2 sezoane.
primul episod nu mi-a placut, dar o sa incerc sa vad mai mult din House [actorul imi place mult]. Scrubs e foarte amuzant, dar nu am apucat sa vad niciun sezon intreg. La Grey am abandonat dupa doua episoade, nu m-a atras cu nimic.
Ooooo, da-i o sansa lui House ca n-o sa mai pleci de la calculator. π Asa mi s-a intamplat mie cel putin.
Mai am ultimele 2 episoade din seria 5 si tot aman ca am auzit ca the season finale ii demential. π
Si ghici la ce serial o sa ma uit eu?
m-ati convins, ma voi uita si la alte epsioade din House π asta dupa ce ma uit la Grey si nu mai scriu nimic nimic rau de el ;))
Tomata, Scrubs? π
Nuuuuu.
La Trauma. π
si mai bine π
Grey`s anatomy e preferatul meu…am vazut toate sezoanele..sunt un pic dezamagita k urmatorul episod din sez. 6 apare de abia pe 14 ianuarie…dar asta este… si Gossip Girl imi place mult:D acum caut alte seriale dragute:D astept idei si propuneri de seriale care merita vazute:D
seriale care merita vazute :
1.Prison break
2.Lie to me
3.The vampires diares
4.The Mentalist
5.Greek
6.house md
7.Levrage
nutu, iti multumim pentru propuneri!
seriale care merita vazute:
1.supernatural
2. the vampire diaries
3. lie to me
4. pretty little liars
5. the mentalist
6. criminal minds
7.the gates
8.make it or break it
Alte seriale:
1. The Tudors
2. Dead Like Me
3. 24
4. Spartacus
5. Supernatural
6. Past Life
LOST LOST LOST LOST :))) cel mai tareeee
LOST LOST LOST